attskapasitthem.blogg.se

Här samlar vi i både text och bild de förändringar som sker i vårt nya hem och delar med oss av tips, idéer och inspiration kring renovering, inredning och annat som har med husägande att göra.

Underbara tapeter till hallen!

Publicerad 2014-01-31 10:27:59 i Allmänt,

Nu har vi rivit hallen och det börjar dra ihop sig för att göra ett försök att snygga till den igen. Golvet har vi valt att inte bryta upp förrän vi har bestämt datum för startskottet eftersom det blir besvärligt att ta sig in i huset då. Rivandet av hallen har dock medfört en del funderingar på hur vi vill ha det och således har jag hittat en hall som jag verkligen drömmer om! Tyvärr är tapeten alldeles för dyr, vi kan inte spendera 20 000;- på tapeter och därför undrar jag: Är det någon som vet var man kan få tag på en snarlik tapet? Randig i svart och guld? Hjälp mig!

Visst är den underbar?
 
 

Kommentarer

Postat av: OSLOFRU

Publicerad 2014-01-31 10:42:22

Snyggt! :D

Svar: Ja, det är verkligen supersnyggt! En liknande tapet vore toppen för oss men jag är inte sugen på att lägga 20 papp på hallen. Vi har funderat på att måla men jag vet inte ifall det blir lika snyggt! Skriv gärna en rad om du ser/hör ngt som skulle kunna vara ett alternativ!
Emelie Berg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela